Wild Digital
Custom made frontend talent voor Wild Digital
Development agency Wild Digital uit Rotterdam vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Samen bepaalden ze de invulling van haar training en na enkele maanden had Emma alle skills in huis om fulltime aan de slag te gaan. Hoe is dit proces bevallen? Bekijk de video.
Ontdek onze cases
Mr. Fillet
Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!
RiskSphere
The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!
Twinckels
Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.
Mechan Groep
Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.
Magnus Black
Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.
Forbo
Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.
Kooduu
Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.
Dopper
Dion heeft het bereik van Dopper vergroot door slim gebruik te maken van social advertising en paid ad campagnes. Hij heeft bestaande campagnes geoptimaliseerd en een passende strategie ontwikkeld voor nieuwe markten.
Frendly
Puck vergrootte als contentmarketeer het bereik en de naamsbekendheid van Frendly. Dit deed ze door middel van social advertising, SEO-werkzaamheden en verschillende designopdrachten om de customer journey te verbeteren.
Emerce
Janneke wist bij Emerce vastgelopen campagnes op te lossen door nieuwe content of strategieën te implementeren. Door een soepele opstart en strakke aanpak voor nieuwe campagnes loopt alles nu gestroomlijnd.