Cultuur

Happy heroes

Wij zijn Endeavour Heroes! De nieuwe generatie online marketeers. Onze passie? Kwaliteit! Ja, de markt schreeuwt om talent, maar wij kiezen liever voor de crème de la crème. We zijn niet zomaar een team; we zijn een dynamische mix van vakmanschap, enthousiasme, top-notch communicatie skills en een flinke dosis ondernemerschap. We stoppen nooit met leren. Elke maand rollen we onze mouwen op voor trainingen en sessies die zowel inspirerend als mega leerzaam zijn, om die tech skills en soft skills van ons team naar een hoger niveau te tillen.

Wat onze matchmaking betreft? Wij zorgen voor de perfecte klik tussen onze professionals en opdrachtgevers, wat resulteert in tevreden gezichten. Maar bij ons gaat het om meer dan alleen werk. We zijn één groot team die samen onvergetelijke momenten beleeft, van onze legendarische wintersportuitjes tot de gezelligste borrels en BBQ’s. Bij Endeavour Heroes mixen we professionaliteit met een dikke laag plezier!

endeavour agency - Endeavour Heroes
cultuur - Endeavour Heroes
Video afspelen

Het verhaal van Heroes

Oprichter Martijn van Royen startte Endeavour Heroes (voorheen Online Koplopers) in 2018 met het doel jonge talenten de springplank te bieden die ze verdienen. In deze video vertelt hij hoe het allemaal begon.

Video afspelen

Endeavour

Heroes is onderdeel van Endeavour: dé digital marketing agency van Haarlem. Je kunt o.a. bij Endeavour terecht voor performance marketing, videoproductie, webdevelopment, creatieve concepten, influencer marketing, copywriting, design en e-mailmarketing. Senior specialisten van Endeavour nemen een gedeelte van de Heroes traineeships voor hun rekening. Ook zijn zij de vraagbaak van de heroes bij specialistische of complexe vraagstukken.

endeavour agency - Endeavour Heroes
c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Dopper

Dion heeft het bereik van Dopper vergroot door slim gebruik te maken van social advertising en paid ad campagnes. Hij heeft bestaande campagnes geoptimaliseerd en een passende strategie ontwikkeld voor nieuwe markten.

Vue Cinemas

Mitchel zette effectieve copywriting, visuals, CRO en SEO in om de website en app van Vue Cinemas te optimaliseren. Zijn verbeteringen zorgden voor meer bezoekers, hogere beoordelingen en een stijging in online conversies.

Okhuysen

Mervyn heeft de kwaliteitswijnen van Ockhuysen online onder de aandacht gebracht door middel van een doordachte online strategie. Met behulp van e-mailmarketing en Google ads heeft hij vele nieuwe leads gegenereerd.

KNVB

Martijn implementeerde een contentstrategie om de bekendheid van de KNVB Voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het doel werd ruimschoots behaald en de voetbalkampen werden voor het eerst volledig uitverkocht.

Vrij Nederland

Renata vergrootte de online zichtbaarheid van Vrij Nederland met advertenties op Google en social media. Door creatieve e-mailmarketing ideeën te bedenken en campagnes te optimaliseren, trok ze nieuwe abonnees aan.

Kyocera

Mitchel hielp Kyocera om meer resultaat te behalen uit leadgeneratie. Door middel van een sterke online strategie, SEA, en SEO zorgde hij niet alleen voor een groei in leads, maar ook voor een substantiële daling in kosten.