Twinckels
Putting the 'fun' in funnel, bij Twinckels
Twinckels is dé online specialist voor huis, tuin en vrije tijd. Een webshop waar je een ruim assortiment aan A-merken kunt vinden. Hero Renata ging aan de slag als de ultieme all-round specialist. Zij onderzocht de customer journey van begin tot eind en optimaliseerde zo de verschillende communicatie-kanalen van Twinckels.
Resultaten
Van het beheren van data en ervoor zorgen dat alles correct wordt gemeten in Google Analytics en Google Tag Manager tot e-mailmarketing, social media marketing, content marketing, SEO, SEA en CRO… Renata had het allemaal onder controle. Zo werkte zij onder andere aan de gebruiksvriendelijkheid van de website, het optimaliseren van Google Ads en Google Analytics tracking op orde brengen.
Gebruikte marketing kanalen
E-mailmarketing
Voor Twinckels heeft Renata een volledig e-mailmarketing plan opgezet, uitgevoerd en geïmplementeerd, zodat de doelgroep ook via dit kanaal optimaal bereikt werd.
SEA
Vooral op het gebied van data analyse viel nog veel te winnen. Renata heeft zich daarom gefocust op Google Analytics en Google Tag Manager.
SEO
Door de gehele customer journey onder de loep te nemen en te optimaliseren kreeg Twinckels niet alleen meer naamsbekendheid en online zichtbaarheid, maar ook meer organisch verkeer naar de website en uiteindelijk meer conversies.
Ontdek onze cases
Mr. Fillet
Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!
RiskSphere
The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!
Mechan Groep
Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.
Magnus Black
Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.
Forbo
Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.
Kooduu
Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.
Dopper
Dion heeft het bereik van Dopper vergroot door slim gebruik te maken van social advertising en paid ad campagnes. Hij heeft bestaande campagnes geoptimaliseerd en een passende strategie ontwikkeld voor nieuwe markten.
Frendly
Puck vergrootte als contentmarketeer het bereik en de naamsbekendheid van Frendly. Dit deed ze door middel van social advertising, SEO-werkzaamheden en verschillende designopdrachten om de customer journey te verbeteren.
Emerce
Janneke wist bij Emerce vastgelopen campagnes op te lossen door nieuwe content of strategieën te implementeren. Door een soepele opstart en strakke aanpak voor nieuwe campagnes loopt alles nu gestroomlijnd.
Eco Boats Amsterdam
Renata vergrootte de naamsbekendheid en online zichtbaarheid van Eco Boats Amsterdam door hun website te optimaliseren, advertentiecampagnes uit te voeren, en de social media kanalen bij te houden.