Twinckels

Putting the 'fun' in funnel, bij Twinckels

Twinckels is dé online specialist voor huis, tuin en vrije tijd. Een webshop waar je een ruim assortiment aan A-merken kunt vinden. Hero Renata ging aan de slag als de ultieme all-round specialist. Zij onderzocht de customer journey van begin tot eind en optimaliseerde zo de verschillende communicatie-kanalen van Twinckels. 

Hero
Renata
Islamagic
Tools
Email Marketing
SEA
SEO

Resultaten

Van het beheren van data en ervoor zorgen dat alles correct wordt gemeten in Google Analytics en Google Tag Manager tot e-mailmarketing, social media marketing, content marketing, SEO, SEA en CRO… Renata had het allemaal onder controle. Zo werkte zij onder andere aan de gebruiksvriendelijkheid van de website, het optimaliseren van Google Ads en Google Analytics tracking op orde brengen.

0 %
Stijging van online verkopen t.o.v. het jaar ervoor.
0 %
Stijging van organisch verkeer t.o.v. het jaar ervoor.

Gebruikte marketing kanalen

E-mailmarketing

Voor Twinckels heeft Renata een volledig e-mailmarketing plan opgezet, uitgevoerd en geïmplementeerd, zodat de doelgroep ook via dit kanaal optimaal bereikt werd.

SEA

Vooral op het gebied van data analyse viel nog veel te winnen. Renata heeft zich daarom gefocust op Google Analytics en Google Tag Manager.

SEO

Door de gehele customer journey onder de loep te nemen en te optimaliseren kreeg Twinckels niet alleen meer naamsbekendheid en online zichtbaarheid, maar ook meer organisch verkeer naar de website en uiteindelijk meer conversies.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Fugro

Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!

Perfectly Basics

Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.

Bol.com

Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.

Mr. Fillet

Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!

RiskSphere

The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!

Mechan Groep

Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.

Magnus Black

Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.

Forbo

Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.

Kooduu

Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.

Dopper

Dion heeft het bereik van Dopper vergroot door slim gebruik te maken van social advertising en paid ad campagnes. Hij heeft bestaande campagnes geoptimaliseerd en een passende strategie ontwikkeld voor nieuwe markten.