Meer merkbekendheid voor Mr. Fillet
- E-mailmarketing, Online strategie, Social media marketing
In oktober 2022 startte Bob bij Mr. Fillet. Dit bedrijf verkoopt ambachtelijke kip dat met de hand wordt gefileerd, en doet dit zonder een ‘middle man’, wat betekent dat de verkoopprijs een stuk aantrekkelijker wordt voor de consument.
Maar dit is niet de enige USP van Mr. Fillet, de kip wordt ook nog eens gratis thuisbezorgd, en op werkdagen vóór 10.00 besteld = dezelfde avond nog je bestelling in huis. Met een hoofdkantoor in Bunschoten-Spakenburg, en inmiddels al meerdere fysieke winkels in de omgeving was Mr. Fillet al goed op weg. Toch zag het mogelijkheden om te groeien.
Het bedrijf wilde meer merkbekendheid genereren in Nederland en was ook al bezig met plannen voor België. Er werd gesproken over het gebruik van social-mediakanalen zoals Facebook en Instagram, en op de lange termijn zelfs een TikTok account. Mr. Fillet zocht naar iemand die de marketing zelfstandig uit kon voeren en samen met een ander marketingbedrijf de grootse plannen zou afstemmen. Bob was the man for the job!