Kyocera
Leadgeneratie voor Kyocera
Leadgeneratie is een uitdaging voor iedere B2B-organisatie, zo ook bij Kyocera Nederland. Om de resultaten uit leadgeneratie te verbeteren, schakelden ze allround online marketeer Mitchel in. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na implementatie te behalen.
Mooie tent met goeie mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Heroes in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met mij opnemen.
Dirk Muntendam - CSSD & Marketing Director
Resultaten
6 maanden na implementatie zien wij dat het doel ruimschoots is bereikt. In de laatste maanden werd gemiddeld maar liefst 200 leads per maand behaald.
Gebruikte marketing kanalen
Online strategie
Goede online marketing begint met een sterke online strategie. Hiermee worden doelen bepaald en de weg er naartoe gepland.
SEA
Google Ads is een onmisbaar kanaal voor wie online leads wil genereren. Dankzij de efforts van Mitchel werd de ROI op dit kanaal flink verbeterd.
SEO
Onze betaalbare SEO-specialisten hebben kennis over meer dan alleen SEO. Dit bevordert de synergie tussen de verschillende marketingaspecten.
Ontdek onze cases
Fugro
Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!
Perfectly Basics
Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.
Bol.com
Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.
Mr. Fillet
Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!
RiskSphere
The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!
Twinckels
Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.
Mechan Groep
Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.
Magnus Black
Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.
Forbo
Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.
Kooduu
Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.