Kyocera

Leadgeneratie voor Kyocera

Leadgeneratie is een uitdaging voor iedere B2B-organisatie, zo ook bij Kyocera Nederland. Om de resultaten uit leadgeneratie te verbeteren, schakelden ze allround online marketeer Mitchel in. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na implementatie te behalen.

Mooie tent met goeie mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Heroes in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met mij opnemen.

Hero
Mitchel
Wallaart
Tools
Online strategie
SEA
SEO
Webanalytics

Resultaten

6 maanden na implementatie zien wij dat het doel ruimschoots is bereikt. In de laatste maanden werd gemiddeld maar liefst 200 leads per maand behaald.

0
extra leads per maand
0 %
toename in leads per maand
0 %
minder kosten per lead
0 %
toename Facebook volgers

Gebruikte marketing kanalen

Online strategie

Goede online marketing begint met een sterke online strategie. Hiermee worden doelen bepaald en de weg er naartoe gepland. 

SEA

Google Ads is een onmisbaar kanaal voor wie online leads wil genereren. Dankzij de efforts van Mitchel werd de ROI op dit kanaal flink verbeterd.

SEO

Onze betaalbare SEO-specialisten hebben kennis over meer dan alleen SEO. Dit bevordert de synergie tussen de verschillende marketingaspecten.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Fugro

Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!

Perfectly Basics

Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.

Bol.com

Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.

Mr. Fillet

Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!

RiskSphere

The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!

Twinckels

Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.

Mechan Groep

Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.

Magnus Black

Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.

Forbo

Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.

Kooduu

Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.