Kyocera

Leadgeneratie voor Kyocera

Leadgeneratie is een uitdaging voor iedere B2B-organisatie, zo ook bij Kyocera Nederland. Om de resultaten uit leadgeneratie te verbeteren, schakelden ze allround online marketeer Mitchel in. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na implementatie te behalen.

 

Wat de klant over ons zegt

Mooie tent met goeie mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Heroes in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met mij opnemen.

Dirk Muntendam
CSSD & Marketing Director KYOCERA

Hero
Mitchel
Wallaart
Tools
Online strategie
SEA
SEO
Webanalytics

Resultaten

6 maanden na implementatie zien wij dat het doel ruimschoots is bereikt. In de laatste maanden werd gemiddeld maar liefst 200 leads per maand behaald.

0
extra leads per maand
0 %
toename in leads per maand
0 %
minder kosten per lead
0 %
toename Facebook volgers

Gebruikte marketing kanalen

Online strategie

Goede online marketing begint met een sterke online strategie. Hiermee worden doelen bepaald en de weg er naartoe gepland. 

SEA

Google Ads is een onmisbaar kanaal voor wie online leads wil genereren. Dankzij de efforts van Mitchel werd de ROI op dit kanaal flink verbeterd.

SEO

Onze betaalbare SEO-specialisten hebben kennis over meer dan alleen SEO. Dit bevordert de synergie tussen de verschillende marketingaspecten.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Emerce

Toen Janneke begon bij Emerce, waren er een aantal vastgelopen campagnes. Die moesten opgelost worden, bijvoorbeeld met nieuwe content of een andere strategie. Daarnaast moest er een soepele opstart en strakke aanpak komen voor nieuwe campagnes. Niets was Janneke te veel, en het was het begin van een prachtige samenwerking.

Eco Boats Amsterdam

Eco Boats Amsterdam wilde de naamsbekendheid en online zichtbaarheid vergroten, met als hoofddoel het verkeer vanuit Organic Search te verhogen en bovenaan in Google zoekresultaten te staan. Vanuit Endeavour Heroes kwam specialist Renata om hen hierbij te helpen.

Solvinity

Solvinity had een behoorlijk lijst met marketingtaken die opgepakt moesten worden. Dit was geen enkel probleem voor Hero Alex. Binnen no-time kwamen er prachtige resultaten naar voren.

Wild Digital

Development agency Wild Digital vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Hoe is het ze bevallen?

Vue Cinemas

Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer wereldwijd, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de rol van product manager voor hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.

Okhuysen

Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.

Dentsu Aegis

Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche. Lisa mocht er aan de slag als programmatic specialist.

KNVB

De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

McDonald’s

McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.

Vrij Nederland

Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze online marketing specialist Renata in.