Kyocera

Leadgeneratie voor Kyocera

Leadgeneratie is een uitdaging voor iedere B2B-organisatie, zo ook bij Kyocera Nederland. Om de resultaten uit leadgeneratie te verbeteren, schakelden ze allround online marketeer Mitchel in. Het doel van Kyocera was om 300 ‘sales qualified leads’ binnen 6 maanden na implementatie te behalen.

 

Wat de klant over ons zegt

Mooie tent met goeie mensen. Samenwerking met Endeavour Heroes heeft onze online strategie en leadgeneratie in een enorme stroomversnelling gebracht. Overweeg je Heroes in te zetten? Wil je hierover praten en heb je een nieuwe printer of MFP nodig, dan moet je zeker even contact met mij opnemen.

Dirk Muntendam
CSSD & Marketing Director KYOCERA

Hero
Mitchel
Wallaart
Tools
Online strategie
SEA
SEO
Webanalytics

Resultaten

6 maanden na implementatie zien wij dat het doel ruimschoots is bereikt. In de laatste maanden werd gemiddeld maar liefst 200 leads per maand behaald.

0
extra leads per maand
0 %
toename in leads per maand
0 %
minder kosten per lead
0 %
toename Facebook volgers

Gebruikte marketing kanalen

Online strategie

Goede online marketing begint met een sterke online strategie. Hiermee worden doelen bepaald en de weg er naartoe gepland. 

SEA

Google Ads is een onmisbaar kanaal voor wie online leads wil genereren. Dankzij de efforts van Mitchel werd de ROI op dit kanaal flink verbeterd.

SEO

Onze betaalbare SEO-specialisten hebben kennis over meer dan alleen SEO. Dit bevordert de synergie tussen de verschillende marketingaspecten.

c. Endeavour Heroes

Ondek onze cases

Vue Cinemas

Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer wereldwijd, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de rol van product manager voor hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.

Okhuysen

Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.

Dentsu Aegis

Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche. Lisa mocht er aan de slag als programmatic specialist.

KNVB

De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

McDonald’s

McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.

Vrij Nederland

Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze online marketing specialist Renata in.

Home Made By

Kunnen wij ons bestand van 70 fysieke winkels online inzetten om de verkoop van Home Made By producten te versterken? Met deze vraag kwam Home Made By naar Endeavour Heroes
. Geen alledaagse vraag en daarom ook geen alledaagse aanpak van allround online marketeer Fanny.

Alpha Security

Het Haarlemse Alpha Security is een begrip in Haarlem en omstreken als het gaat om beveiligingsdiensten. Met hun achtergrond in defensie onderscheidt dit bedrijf zich ten opzichte van de concurrentie. Ook op online gebied wil Alpha zich onderscheiden. Via Heroes schakelden ze daarom allround online marketeer Mitchel in.

De Mooiste Muren

De Mooiste Muren verkoopt prachtig luxe behang, zowel in de fysieke winkel op de Gierstraat in Haarlem als in de webshop. Online behang aanschaffen kan een uitdaging zijn, zeker met een aanbod van bijna 18.000 producten. Hoe laten we de klant snel en gemakkelijk het gewenste behang vinden en hoe kunnen we het conversiepercentage van de webshop verhogen? Koploper Inge...