Dentsu Aegis
Programmatic advertising voor Dentsu Aegis
Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche.
Resultaten
Dentsu Aegis zocht een nieuwe advertising marketeer voor haar Digital Trading team. De uitdaging was om op korte termijn een team paraat te hebben met genoeg ervaring binnen programmatic om aan de groeiende klantvraag naar gecentraliseerde media buying te voldoen. Lisa bleek de perfecte match te zijn.
Gebruikte marketing kanalen
Programmatic advertising
Een programmatic specialist zoals Lisa koopt en verkoopt geautomatiseerd advertentieruimte. Bij Aegis deed zij dit voor een groot aantal internationale klanten.
Online strategie
Goede online marketing begint met een sterke strategie. Hiermee bepaal je welke doelen je wilt bereiken en hoe de weg er naartoe eruit ziet. Ondersteuning nodig? Neem gerust vrijblijvend contact op.
Web analytics
Het analyseren van campagnedata is van groot belang voor het succes van de campagnes. Een sterk analytisch vermogen en kennis van data-analyse is daarbij onmisbaar.

Ontdek onze cases
Emerce
Toen Janneke begon bij Emerce, waren er een aantal vastgelopen campagnes. Die moesten opgelost worden, bijvoorbeeld met nieuwe content of een andere strategie. Daarnaast moest er een soepele opstart en strakke aanpak komen voor nieuwe campagnes. Niets was Janneke te veel, en het was het begin van een prachtige samenwerking.
Eco Boats Amsterdam
Eco Boats Amsterdam wilde de naamsbekendheid en online zichtbaarheid vergroten, met als hoofddoel het verkeer vanuit Organic Search te verhogen en bovenaan in Google zoekresultaten te staan. Vanuit Endeavour Heroes kwam specialist Renata om hen hierbij te helpen.
Solvinity
Solvinity had een behoorlijk lijst met marketingtaken die opgepakt moesten worden. Dit was geen enkel probleem voor Hero Alex. Binnen no-time kwamen er prachtige resultaten naar voren.
Wild Digital
Development agency Wild Digital vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Hoe is het ze bevallen?
Vue Cinemas
Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer wereldwijd, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de rol van product manager voor hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.
Okhuysen
Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.
KNVB
De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.
McDonald’s
McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.
Vrij Nederland
Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze online marketing specialist Renata in.
Kyocera
Kyocera Nederland wilde meer resultaat behalen met leadgeneratie. Allround online marketeer Mitchel pakte dit project met beide handen aan en realiseerde naast een groei in leads ook een substantiële daling in kosten.