Meer online sales voor Okhuysen
- E-mailmarketing, Online strategie, Webanalytics
Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.
Na vervanging van een zwangerschapsverlof werd Mervyn al gauw de vaste marketing manager bij Okhuysen. Een brede rol met veel verantwoordelijkheden. Zo werkt hij mee aan het Okhuysen Magazine en heeft hij via e-mailmarketing en Google Ads al vele nieuwe leads gegenereerd. Meer weten over de samenwerking tussen Endeavour hero Mervyn en Wijnkoperij Okhuysen? Bekijk de video.
De resultaten
Mervyn houdt zich bij Okhuysen bezig met online strategie en e-mailmarketing, maar ook met het optimaliseren van verschillende kanalen, zoals Google Ads en Google Analytics. Door de klant op een persoonlijke en authentieke manier te benaderen, weet Mervyn als geen ander een band op te bouwen tussen Okuysen en haar doelgroep. En dat werkt!
Omzetstijging d.m.v. SEA
+
0
%
gemiddelde e-mail CTR
0
%
SEA-conversies (4 maanden)
+
0
meer vertoningen in Google
+
0
%
Gebruikte marketingkanalen
Online strategie
Mervyn sprong bij Okhuysen direct in het diepe. Hij mocht de rol van marketing manager op zich nemen, waar strategie de basis is van online succes.
E-mailmarketing
Door slimme inzet van e-mailmarketing wist Mervyn hoge CTR’s te genereren. Ook automatisering van e-mail marketing is onderdeel van zijn takenpakket.
Data-analyse
Door meer aandacht te besteden aan data-analyse, wist Mervyn pijnpunten bloot te leggen en te verbeteren. Het doel? Meer mensen in aanraking brengen met kwaliteitswijn.
Mervyn heeft hele actuele kennis van zaken. Hij kon direct een grote bijdrage leveren op heel veel vlakken.