Okhuysen

Meer online sales voor Okhuysen

Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.

Na vervanging van een zwangerschapsverlof werd Mervyn al gauw de vaste marketing manager bij Okhuysen. Een brede rol met veel verantwoordelijkheden. Zo werkt hij mee aan het Okhuysen Magazine en heeft hij via e-mailmarketing en Google Ads al vele nieuwe leads gegenereerd. Meer weten over de samenwerking tussen Endeavour hero Mervyn en Wijnkoperij Okhuysen? Bekijk de video.

Mervyn heeft hele actuele kennis van zaken. Hij kon direct een grote bijdrage leveren op heel veel vlakken.

Xavier Kat - Eigenaar
Sorry, no content found.

Resultaten

Mervyn houdt zich bij Okhuysen bezig met online strategie en e-mailmarketing, maar ook met het optimaliseren van verschillende kanalen, zoals Google Ads en Google Analytics. Door de klant op een persoonlijke en authentieke manier te benaderen, weet Mervyn als geen ander een band op te bouwen tussen Okuysen en haar doelgroep. En dat werkt!

0 %
Stijging omzet d.m.v. SEA
0 %
Meer vertoningen in Google
0 %
Gemiddelde CTR in e-mails
0
SEA conversies in 4 maanden

Gebruikte marketing kanalen

Online strategie

Mervyn sprong bij Okhuysen direct in het diepe. Hij mocht de rol van marketing manager op zich nemen, waar strategie de basis is van online succes.

E-mail marketing

Door slimme inzet van e-mailmarketing wist Mervyn hoge CTR’s te genereren. Ook automatisering van e-mail marketing is onderdeel van zijn takenpakket.

Data analyse

Door meer aandacht te besteden aan data-analyse, wist Mervyn pijnpunten bloot te leggen en te verbeteren. Het doel? Meer mensen in aanraking brengen met kwaliteitswijn.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Kooduu

Kooduu schakelde online marketeer Kim in voor hulp bij verschillende technische online marketing vraagstukken en de juiste inrichting van hun social media accounts.

Dopper

Door slim gebruik van social advertising en paid ad campagnes vergrootte Dion het bereik van Dopper. Lees hoe in deze case.

Frendly

Puck vergrootte het bereik en de naamsbekendheid voor opdrachtgever Frendly met inzet van social media, design en SEO. Lees hoe in deze case.

Emerce

Toen Janneke begon bij Emerce, waren er een aantal vastgelopen campagnes. Die moesten opgelost worden, bijvoorbeeld met nieuwe content of een andere strategie. Daarnaast moest er een soepele opstart en strakke aanpak komen voor nieuwe campagnes. Niets was Janneke te veel, en het was het begin van een prachtige samenwerking.

Eco Boats Amsterdam

Eco Boats Amsterdam wilde de naamsbekendheid en online zichtbaarheid vergroten, met als hoofddoel het verkeer vanuit Organic Search te verhogen en bovenaan in Google zoekresultaten te staan. Vanuit Endeavour Heroes kwam specialist Renata om hen hierbij te helpen.

Wild Digital

Development agency Wild Digital vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Hoe is het ze bevallen?

Vue Cinemas

Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer wereldwijd, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de rol van product manager voor hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.

Dentsu Aegis

Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche. Lisa mocht er aan de slag als programmatic specialist.

KNVB

De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

McDonald’s

McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.