Home Made By

Meer online sales voor Home Made By

Kunnen wij ons bestand van 70 fysieke winkels online inzetten om de verkoop van Home Made By producten te versterken? Met deze vraag kwam Home Made By naar Heroes
. Geen alledaagse vraag en daarom ook geen alledaagse aanpak. Na de online mogelijkheden strategisch in kaart te hebben gebracht, werd besloten ‘campagne-pakketten’ voor de deelnemende winkels te introduceren. Hierbij konden deze winkels kiezen uit op maat gemaakte online pakketten voor verschillende budgetten. Vervolgens werd voor elke deelnemende winkel een passend online campagne traject opgezet.

Endeavour Heroes heeft ons heel goed geholpen in de zoektocht van een goede aanpak en het opzetten van de online marketing (SEO, SEA). Ze hebben ons geholpen te letten op de details en ons scherp te houden. Super!

Sorry, no content found.

Resultaten

De resultaten van deze online ‘pakket-strategie’ liegen er niet om. Waar het gemiddelde aantal actieve bezoekers in 2017 en 2018 nog op 200 lag, steeg dit aantal naar aanleiding van de campagnes tot maar liefst 1000 actieve dagelijkse bezoekers in 2019. Hiervan is 70% een nieuwe bezoekers. Het aantal bezoekers van de product pagina’s steeg even hard mee, een stijging van 520% in 2019 ten opzichte van het jaar daarvoor.

0 %
meer actieve wegbezoekers
0 %
meer bezoekers productpagina's
# 0
In de zoekresultaten
0
SEA conversies in 4 maanden

Gebruikte marketing kanalen

Online strategie

Goede online marketing begint met een sterke online strategie. Hiermee worden doelen bepaald en de weg er naartoe gepland. Zonder een goede strategie, geen resultaat.

SEA

In de huidige banenmarkt zijn SEA-specialisten moeilijk te vinden. Heroes brengt je de betaalbare oplossing. Bij ons vind je deskundige SEA-specialisten tegen eerlijke tarieven.

SEO

Onze betaalbare SEO-specialisten hebben ook kennis van andere online gebieden. Dit bevordert de synergie tussen jouw marketingkanalen en jouw online resultaat.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Fugro

Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!

Perfectly Basics

Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.

Bol.com

Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.

Mr. Fillet

Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!

RiskSphere

The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!

Twinckels

Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.

Mechan Groep

Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.

Magnus Black

Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.

Forbo

Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.

Kooduu

Kim hielp Kooduu met technische online marketing vraagstukken en het optimaliseren van hun social media accounts. Met behulp van content marketing, webanalytics en social advertising heeft ze het bedrijf online sterker neergezet.