KNVB

Ticketverkoop Voetbalkampen KNVB

De KNVB Voetbalkampen is een jaarlijks terugkerend evenement met een aantal vaste klanten. De eerste editie kende in totaal zo’n 100 inschrijvingen. Dit jaar was het doel om 700 tickets te verkopen en daarnaast de merkbekendheid van de KNVB Voetbalkampen te vergroten. Vervolgens was het taak om de doelgroep in iedere fase naar aanloop van het evenement op de juiste manier te benaderen.

 

Wat de klant over ons zegt

De samenwerking voelde vanaf moment 1 goed! Mede dankzij Heroes hebben we mooie content voor, tijdens en na de KNVB-Voetbalkampen gerealiseerd en contactpersonen op de juiste manier kunnen bedienen.

Martijn Ehlhard
Project Manager KNVB Voetbalkampen

Sorry, no content found.

Resultaten

Na het implementeren van de contentstrategie en het testen van verschillende soorten content steeg het aantal social followers met 112% (naar een totaal van 4.976). Het bereik steeg op Facebook met 231% (naar 1.912 per post) en op Instagram met 310% (naar 403 per post). Ook het doel van 700 tickets werd ruimschoots behaald, de KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

meer bereik op Facebook
0 %
verkochte tickets
0
meer bereik op Instagram
0 %
stijging social followers
0 %

Gebruikte marketing kanalen

Social media marketing

Of het nu om de creatieve invulling van je bedrijfspagina, of het optimaal inzetten van social campagnes gaat; een social media specialist is onmisbaar in een wereld waar doelgroepen steeds vaker via social media communiceren.

Webanalytics
Onze specialisten weten als geen ander hoe zij met data van jouw bezoekers de meeste conversies kunnen behalen. Of je nu op zoek bent naar een vaste of tijdelijke invulling, jouw webanalytics specialist vind je bij Endeavour Heroes.
E-mail marketing
E-mail marketing is een van de belangrijkste instrumenten van een online marketing strategie. Naast dat een goede e-mail campagne ervoor kan zorgen dat jouw omzet omhoog schiet, zorgt het ook voor beleving bij reeds bestaande klanten.
c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

De Graaf Bakeries

De Graaf Bakeries moest tijdelijk een vacature vullen. Iemand die de webshop kon uitbreiden en verbeteren. Jordi bleek de ideale match!

Fugro

Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!

Perfectly Basics

Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.

Bol.com

Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.

Mr. Fillet

Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!

RiskSphere

The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!

Twinckels

Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.

Mechan Groep

Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.

Magnus Black

Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.

Forbo

Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.