Vue Cinemas

Doorontwikkeling website & app voor Vue Cinemas

Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer daarbuiten, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de doorontwikkeling van hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.

Hero
Mitchel
Wallaart
Tools
Content marketing
CRO
SEO

Resultaten

Mitchel mocht aan de slag met de introductie van grote nieuwe features zoals het digitaal annuleren van tickets. Daarnaast leidde Mitchel een redesign project voor de website van Vue Cinemas en heeft hij vrijwel alle grote webpagina’s van Vue geoptimaliseerd.

0 %
Meer conversie
0 %
Stijging beoordelingen
0 %
Stijging beoordelingen
0
SEA conversies in 4 maanden

Gebruikte marketing kanalen

Content marketing

Met de juiste copy en visuals op de app en de website lokte Mitchel bezoekers naar de film bij Vue Cinemas.

CRO

Door verbeteringen aan te brengen op gebied van UX en web copy wist Mitchel de online conversie met 6,4% te verhogen.

SEO

Met de juiste teksten op landingspagina’s, maakte Mitchel de films van Vue Cinemas beter vindbaar in zoekmachines.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Emerce

Toen Janneke begon bij Emerce, waren er een aantal vastgelopen campagnes. Die moesten opgelost worden, bijvoorbeeld met nieuwe content of een andere strategie. Daarnaast moest er een soepele opstart en strakke aanpak komen voor nieuwe campagnes. Niets was Janneke te veel, en het was het begin van een prachtige samenwerking.

Eco Boats Amsterdam

Eco Boats Amsterdam wilde de naamsbekendheid en online zichtbaarheid vergroten, met als hoofddoel het verkeer vanuit Organic Search te verhogen en bovenaan in Google zoekresultaten te staan. Vanuit Endeavour Heroes kwam specialist Renata om hen hierbij te helpen.

Solvinity

Solvinity had een behoorlijk lijst met marketingtaken die opgepakt moesten worden. Dit was geen enkel probleem voor Hero Alex. Binnen no-time kwamen er prachtige resultaten naar voren.

Wild Digital

Development agency Wild Digital vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Hoe is het ze bevallen?

Okhuysen

Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.

Dentsu Aegis

Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche. Lisa mocht er aan de slag als programmatic specialist.

KNVB

De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

McDonald’s

McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.

Vrij Nederland

Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze online marketing specialist Renata in.

Kyocera

Kyocera Nederland wilde meer resultaat behalen met leadgeneratie. Allround online marketeer Mitchel pakte dit project met beide handen aan en realiseerde naast een groei in leads ook een substantiële daling in kosten.