Jordi
Ik typeer mezelf als enthousiast, ambitieus en stressbestendig. Met deze eigenschappen ga ik uitdagingen graag te lijf, uiteraard met een gezonde dosis humor. Ik ben geïnteresseerd over het hele aspect van online marketing, maar als ik zou moeten kiezen vind ik webshops en e-commerce het meest interessant. Niet alleen met de advertentiemogelijkheden, maar ook het user experience onderdeel.
Mijn specialismen:
- E-commerce
- Growth marketing
- Advertising
Ik ben het meest trots op:
Op mijn vermogen om de omzet en het aantal nieuwe klanten van webshops aanzienlijk te verhogen. Mijn expertise ligt in het stimuleren van bredere bestellingen, wat heeft geleid tot een merkbare groei in de verkoopprestaties van de webshop.
Contentmarketeer
Jordi
Resultaat om trots op te zijn!
Roos heeft al mooie opdrachten mogen doen. O.a. voor Enza Zaden heeft ze geholpen om vanaf scratch de digitale marketing strategy te ontwikkelen en te implementeren. Bij Perfectly Basics heeft ze de social ads strategie opgezet en uitgewerkt waarbij mooie resultaten zijn behaald.
Artikelen door Shanice
Customer Experience een nieuwe marketingstrategie die je niet kunt negeren
In de huidige maatschappij draait het niet alleen om winst maken. Het gaat ook om...
Lees meerWaarom een Hero?
Wil je flexibiliteit én zekerheid, zonder teveel te betalen? Dan kies je voor Heroes. Je hero is uitvoerig gescreend, heeft de juiste vakkennis en is flexibel inzetbaar. En met de backup van alle specialisten uit de Endeavour Group kan je hero elke uitdaging aan.
Meer dan talent
Persoonlijkheid en ambitie zijn belangrijke factoren voor succes. We selecteren daarom op kenmerken als ondernemerschap, resultaatgerichtheid en flexibiliteit.
Senior back-up en begeleiding
Je hero kan altijd terugvallen op medior en senior specialisten uit de Endeavour Group. Zo blijft geen vraag onbeantwoord. En dit is gewoon part of the deal.
Flexibel inhuren, kosteloos overnemen
Wil je flexibel inhuren of liever een hero vast in dienst? Jij bepaalt hoe je wilt samenwerken. Bevalt het? Dan mag je de hero na verloop van tijd kosteloos overnemen.
Altijd de laatste vakkennis
De heroes volgen maandelijks trainingen om hun kennis te verdiepen en verbreden. Je online marketeer of developer gebruikt dus altijd de nieuwste tools en technieken.