Groei in aantal abonnees voor Vrij Nederland
- Online strategie, SEA, Social advertising
Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze allround online marketeer Renata in.
De resultaten
Met advertenties op Google en social media verhoogde Renata de online zichtbaarheid van Vrij Nederland. Daarnaast ontwikkelde ze voor iedere stap in de salesfunnel een passende strategie, wat een positief effect heeft op de conversie. Ook binnen e-mailmarketing bedenkt Renata continu creatieve ideeën. Via a/b testen verbetert ze doorlopend de resultaten van al haar campagnes.
meer bereik via online ads
+
0
%
sea-conversies (4 maanden)
+
0
%
meer vertoningen in Google
+
0
%
gemiddelde CTR
+
0
%
Gebruikte marketingkanalen
Online strategie
Met een heldere en doelgerichte online strategie zorgt Renata ervoor dat er haalbare doelen worden gesteld, met een duidelijke weg ernaartoe.
SEA
Met betaalde advertenties op zoekmachines trekt Renata potentiële nieuwe abonnees naar de website. Ze optimaliseert haar campagnes doorlopend voor een optimale ROI.
Social advertising
Met slimme targeting en treffende advertenties in woord en beeld, bereikt Renata ook op social media de doelgroep. Het resultaat? Meer abonnees voor Vrij Nederland.