Kwalitatieve leads voor Solvinity
- E-mailmarketing, SEO, Social advertising
Solvinity is een cybersecurity bedrijf dat zich richt op 3 branches; gemeenten, financiële dienstverleners en zogenaamde ISVs (Independent Software Vendors).
Hun marketing collega ging met zwangerschapsverlof (toevallig ook ooit een Endeavour Hero), en aangezien Alex ook al de nodige ervaring had in B2B marketing, was aan hem de schone taak haar rol tijdelijk over te nemen.
De resultaten
Solvinity wilde haar positie op Google verbeteren en meer kwalitatieve leads binnenhalen. Daarnaast hadden ze hulp nodig bij het migreren naar een nieuwe marketing automation tool, en wilden ze meer advies omtrent video marketing.
Een behoorlijk lijstje dus, maar niets was te veel voor Alex. Hij hield zich bezig met SEO, LinkedIn advertising, het opzetten van nurture flows en hij schreef een plan om de video marketing te verbeteren. En dat alles met deze prachtige resultaten.
stijging in bereik organic search
+
0
%
stijging in gedrag nieuwe sessies
+
0
%
stijging in bezoekers organic search
+
0
%
stijging in leads door nurture flows
+
0
%
Gebruikte marketingkanalen
SEO
Met back-up van specialisten bij Agency Endeavour werd er een maandelijkse SEO scan uitgevoerd, en werd er flink aan de content voor de website gewerkt om deze te optimaliseren.
Social advertising
Voor Alex is alles een team effort. Dus samen met zijn collega bij Solvinity deed hij de LinkedIn advertising, en heeft hij gekeken hoe zij de targeting, copy, headers en CTA’s konden verbeteren.
E-mailmarketing
Voor nurture flows heeft Alex gekeken naar bestaande mails en daar suggesties voor verbeteringen aangedragen. En niet zonder resultaat!