Solvinity

Kwalitatieve leads voor Solvinity

Solvinity is een cybersecurity bedrijf dat zich richt op 3 branches; gemeenten, financiële dienstverleners en zogenaamde ISVs (Independent Software Vendors).

Hun marketing collega ging met zwangerschapsverlof (toevallig ook ooit een Endeavour Hero), en aangezien Alex ook al de nodige ervaring had in B2B marketing, was aan hem de schone taak haar rol tijdelijk over te nemen. 

Hero
Alex
ter Horst
Tools
Email Marketing
SEO
Social advertising

Resultaten

Solvinity wilde haar positie op Google verbeteren en meer kwalitatieve leads binnenhalen. Daarnaast hadden ze hulp nodig bij het migreren naar een nieuwe marketing automation tool, en wilden ze meer advies omtrent video marketing. Een behoorlijk lijstje dus, maar niets was te veel voor Alex. Hij hield zich bezig met SEO, LinkedIn advertising, het opzetten van nurture flows en hij schreef een plan om de video marketing te verbeteren. En dat alles met deze prachtige resultaten. 

0
Stijging in bereik door organic search
0 %
Stijging in bezoekers door organic search
0 %
Stijging in gedrag door nieuwe sessies
0 %
Stijging in leads door nurture flows

Gebruikte marketing kanalen

SEO

Met back-up van specialisten bij Agency Endeavour werd er een maandelijkse SEO scan uitgevoerd, en werd er flink aan de content voor de website gewerkt om deze te optimaliseren. 

Social advertising

Voor Alex is alles een team effort. Dus samen met zijn collega bij Solvinity deed hij de LinkedIn advertising, en heeft hij gekeken hoe zij de targeting, copy, headers en CTA’s konden verbeteren. 

E-mail marketing

Voor nurture flows heeft Alex gekeken naar bestaande mails en daar suggesties voor verbeteringen aangedragen. En niet zonder resultaat!

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

Emerce

Toen Janneke begon bij Emerce, waren er een aantal vastgelopen campagnes. Die moesten opgelost worden, bijvoorbeeld met nieuwe content of een andere strategie. Daarnaast moest er een soepele opstart en strakke aanpak komen voor nieuwe campagnes. Niets was Janneke te veel, en het was het begin van een prachtige samenwerking.

Eco Boats Amsterdam

Eco Boats Amsterdam wilde de naamsbekendheid en online zichtbaarheid vergroten, met als hoofddoel het verkeer vanuit Organic Search te verhogen en bovenaan in Google zoekresultaten te staan. Vanuit Endeavour Heroes kwam specialist Renata om hen hierbij te helpen.

Wild Digital

Development agency Wild Digital vond frontend developer Emma via het Endeavour Heroes development traineeship. Hoe is het ze bevallen?

Vue Cinemas

Vue Cinemas is wereldwijd een van de grootste spelers in de bioscoopwereld. Met 20 bioscopen verspreid over Nederland en nog meer wereldwijd, beschikt Vue over een grote toestroom aan bezoekers van hun website en app. Voor de rol van product manager voor hun platforms was Vue op zoek naar een product manager, die ze vonden in allround online marketeer Mitchel.

Okhuysen

Wijnliefhebbers uit Haarlem weten wijnkoperij Okhuysen allang te vinden. Maar de prachtige kwaliteitswijnen van Okhuysen moeten natuurlijk door iedereen gedronken worden. Allround online marketeer Mervyn zorgt ervoor dat ook online de deur wordt platgelopen.

Dentsu Aegis

Dentsu Aegis is een internationaal media- en reclamebureau met het hoofdkantoor gevestigd in Londen. Dentsu verzorgt marketing- en reclamecampagnes voor gerenommeerde klanten over de hele wereld en behoort tot de top van de internationale media- en reclamebranche. Lisa mocht er aan de slag als programmatic specialist.

KNVB

De KNVB schakelde Heroes in om de bekendheid van haar voetbalkampen te vergroten en minimaal 700 tickets te verkopen. Het resultaat? Het doel werd ruimschoots behaald ende KNVB voetbalkampen werden in 2019 voor het eerst volledig uitverkocht.

McDonald’s

McDonald’s schakelde online marketing specialist Mitchel in om personeel te werven via online marketing campagnes. Door een sterke online strategie waarin verschillende kanalen gecombineerd werden, konden in drie maanden maar liefst 221 nieuwe sollicitanten worden geworven.

Vrij Nederland

Papieren media hebben het zwaar nu enorme hoeveelheden content gratis online te verkrijgen zijn. Ook opinieblad Vrij Nederland had moeite haar abonnees op peil te houden. Vanwege haar brede basiskennis in online marketing schakelden ze online marketing specialist Renata in.

Kyocera

Kyocera Nederland wilde meer resultaat behalen met leadgeneratie. Allround online marketeer Mitchel pakte dit project met beide handen aan en realiseerde naast een groei in leads ook een substantiële daling in kosten.