Kindergarden

Een nieuwe website voor een nieuwe propositie

Vanaf december 2023 ben ik werkzaam bij WorkFamily Solution, een nieuwe propositie van Kindergarden. Kindergarden is een kinderopvangorganisatie die zich onderscheidt door persoonlijke aandacht en focus op kindontwikkeling. Hierbij kun je denken aan 1-op-1 aandacht, elke dag een verse warme lunch en een pedagogisch programma.

Mijn rol bij Kindergarden is om te ondersteunen bij het opzetten van een nieuwe dienst: WorkFamily Solutions. In tegenstelling to Kindergarden, richt WorkFamily Solutions zich specifiek op bedrijven door kinderopvangdiensten aan te bieden die beschikbaar zijn voor werkende ouders binnen deze organisaties.

Vanaf het begin ben ik nauw betrokken geweest bij het opzetten van WorkFamily Solutions. We begonnen helemaal aan het begin met het uitdenken van de website: welke informatie moet op welke pagina en hoe gaan we dit vormgeven? In februari is de website succesvol gelanceerd met 2,3K unieke bezoekers in de eerste twee maanden. Na de lancering zorg ik ervoor dat de website up-to-date blijft en wordt aangevuld met nieuwe, interessante content.

Hero
Maartje
Bongenaar
Tools
Content marketing
Online strategie
Social media marketing

Resultaten

Naast het beheren van de website ben ik verantwoordelijk voor de LinkedIn-pagina van WorkFamily Solutions. Het voornaamste doel van deze pagina is om merkbekendheid te creëren en verkeer naar de website genereren. Hiervoor schrijf ik content die interactie oproept en de doelgroep naar de website doorverwijst.

In de eerste twee maanden hebben we dit opgebouwd naar een community van 212 volgers en meer dan 66.000 impressies op de pagina.

In de komende maanden ga ik aan de slag om deze resultaten verder te optimaliseren.

Succesvolle lancering van een nieuwe website

LinkedIn volgers
0
nieuwsbrief inschrijvingen
0
unieke bezoekers op de website
0 K
artikelen
0

Gebruikte marketingkanalen

Umbraco

Voor WorkFamily Solutions heb ik vanaf het begin bijgedragen aan het opzetten en ontwerpen van de website. Dit omvatte het plannen van de structuur, het bepalen van de inhoud, en het samenwerken met developers voor het visuele ontwerp. Na de livegang zorg ik ervoor dat de website up-to-date blijft en aangevuld wordt met nieuwe, interessante content om de doelgroep te blijven betrekken en te informeren.

LinkedIn

Ik ben verantwoordelijk voor het beheren van de LinkedIn-pagina van WorkFamily Solutions. Het primaire doel is merkbekendheid creëren en verkeer naar de website genereren. Door het schrijven van content die interactie oproept, richt ik me op het doorverwijzen van de doelgroep naar de website, wat heeft bijgedragen aan een groeiend aantal volgers en unieke bezoekers.

c. Endeavour Heroes

Ontdek onze cases

De Graaf Bakeries

De Graaf Bakeries moest tijdelijk een vacature vullen. Iemand die de webshop kon uitbreiden en verbeteren. Jordi bleek de ideale match!

Fugro

Fugro was op zoek naar iemand die kon helpen bij de migratie naar een nieuwe website en een nieuw cms. Floris bleek de perfecte match!

Perfectly Basics

Ontdek het succesverhaal van Perfectly Basics waar collega Roos Steensma heeft meegeholpen aan het succes van de nieuwe social strategie.

Bol.com

Bol.com zocht iemand voor onder andere de content coördinatie voor het mooiste Speelgoedboek, en vond een match in Jesse.

Mr. Fillet

Mr. Fillet zocht een beheerder voor social-mediakanalen en e-mailmarketing om de merkbekendheid te vergroten. Bob was the man for the job!

RiskSphere

The Hup zocht versterking in hun team, namelijk een kartrekker voor het opzetten van een nieuwe merk ‘RiskSphere’. Zij vonden hero Kirsten!

Twinckels

Renata was bij Twinckels verantwoordelijk voor het beheren van data, e-mailmarketing, SEO, SEA, en CRO. Haar werk zorgde voor meer naamsbekendheid, online zichtbaarheid, organisch verkeer en conversies.

Mechan Groep

Jimmy zette de Mechan Groep online op de kaart door een online marketingplan te schrijven, de websites te optimaliseren, en succesvolle social media campagnes op te zetten. Mechan Groep heeft nu meer volgers dan ooit.

Magnus Black

Janneke en Frederique hebben voor Magnus Black een marketingstrategie ontwikkeld, inclusief een rebrand en een volledig nieuwe website. Hun inzet van SEO en SEA zorgde voor meer zichtbaarheid en nieuwe klanten.

Forbo

Jesse coördineerde verschillende projecten bij Forbo Flooring. Hij werkte aan een nieuwe internationale sustainability campagne, het optimaliseren van de UK Residential webshop en het up to date houden van de website en CMS systemen.